Loving Evangeline

2010-08-15 18:03:47
Som jag tidigare nämnde så kommer jag fortsätta titta på filmer, trots att de kanske inte verkar toppen just pga Kelly Rowan, and I did. Denna gång Loving Evangeline.
Ni som följt mej på facebook vet dessutom vilken kamp detta var haha

Nåja, som bilden visar så är denna film baserad på en Harlequin-novell och ni vet vad det innebär. Drama, crime, and ooh the passion.
Filmen innehöll tre av tre.

Filmen var okej. Jag menar, harlequin från 1998, man kan inte förvänta sej så mycket. Skulle nog säga att den kanske var bättre än förväntat men den hamnar ju inte på någon topp 10-lista direkt.

Jag hade gärna delat med mej av en trailer till filmen men det fanns inte.
Vad göra.

Evangeline för all del, men jag föredrar att Loving Annabelle


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: