End game

2011-12-22 19:19:45
End game är en drama-action-kriminal-pang pang-spärng i luften film från 2006.
Secret Service agenten Alex (Cuba Gooding Jr) och en nyhetsraportern Kate (Angie Harmon) undersöker konspirationen bakom mordet på presidenten (Jack Scalia)

Jag vet inte om jag bara hade dålig koncentration men jag förstod inte mycket alls av filmen. Dom sprang lite, sköt lite, snokade runt lite.
Angie Harmon var givetvis bra, men inte tillräckligt bra för att göra filmen någon höjdare.
Tror jag måste ha missat själva delen om varför presidenten ens dödades. Tror jag måste ha lite mer fokus på nästa film jag ser.
Eller välja en bättre film. den här blev godkänd men det är inget jag kommer se igen i första taget.





Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: