Video: make up a la Sharon

2011-07-31 15:16:03


Här kommer en video från när Saari sminkade mej väldigt Running up that hill-inspirerat. Vi lade till rött oxå men grunden är densamma.

Andie bad en gång om att jag skulle skriva sminktips. Mitt bästa tips är att alltid använda en bra primer innan du lägger på ögonskugga.
Jag har bara testat primern från e.l.f men den är så bra att jag inte känner behovet av att testa andra. Dessutom för den billiga pengen 15 kr.
E.l.f har verkligen bra saker till billigt pris.

Brukar man använda foundation och/eller puder så rekomenderar jag deras mineral foundations primer. Går väl på runt 30-40 kr och ansiktet blir babymjukt.

Nåja, videon. Det är lite smink, lite white russians och så bilder från färdigt resultat, vissa har jag redan visat



Kommentarer
Postat av: Andie

Jag gillar verkligen de här inläggen! Så fortsätta att posta dem!

2011-07-31 @ 20:54:59
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Yolanda

Vad fint det blev :)

2011-08-01 @ 00:22:04
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: