Baby Blues

2011-11-06 17:24:14
Ricky tipsade mej om filmen baby Blues och idag satte jag mig och såg den. Handlar om en kvinna som får en psykos efter att ha fött barn.

Filmen gjorde mej hemskt illa berörd. Psykoser är ett ganska känsligt ämne för mej, speciellt i nuläget. Sen förekom en väldigt stark scen som är självupplevd.

Visst är storyn bra och förlossningpsykoser är alltför vanligt men viss del av filmen var too close to home, jag fick hemskt dålig magkänsla.

Jag vet inte vad jag ska ge den för betyg, filmen i sig är ju inte helt dålig men den fick mig att må ganska dåligt. Blir svårt.

Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen

Jag klarade inte ens av att titta på den filmen när han kollade på den igår. Jag tycker att det är fruktansvärt hemskt hela grejjen.

2011-11-06 @ 20:59:30
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

knappt så jag själv klarade av att se den.

2011-11-06 @ 21:01:54
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: