Har landat hemma

2011-10-06 13:27:53
Jag är hemma. Tog mitt pick och pack och åkte hem igår. Har permission till måndag, har då allt gått bra blir det utskrivning.
Jag känner mej motiverad att få livet att funka hemma.
Jag stod bara och stampade på avdelningen, gick snarare bakåt än framåt.
Återfallen med självskador utvecklades mer till ett beteende igen, det är alltför lätt att påverkas av en stökig avdelning. Jag säger såklart inte att det inte är mitt ansvar, det är mina handlingar men det är svårare bland allt kaos.

Planen nu är att få börja behandling på Vågen, fräsha upp DBT-kunskaperna.
Arbetspraktiken ska väl komma igång igen också men nu måste jag ta små steg och fokusera på behandling, att bli frisk igen.

Jag känner mej som mej själv igen

Kommentarer
Postat av: jessica jones

har du gått i DBT förut?

2011-10-06 @ 14:36:11
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: marielle

hurra, välkommen hem, så glad att du mår bättre och skyll inte på dig själv, man blir oftast inte bättre på vårdavdelningar... men det är ju bra att de finns så de kan hindra dig från att skada dig eller värre än så. men du tänker sunt att när du inte vill vara där längre, då mår man oftast tillräckligt bra för att lämna ;)

2011-10-06 @ 22:44:48
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: Andie - med pyret i magen.

Vad skönt att du fått komma hem på en längre permis och jag hoppas naturligtvis att detta leder till en utskrivning från avdelningen. Jag tror på dig!

2011-10-07 @ 13:55:32
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: