Depressionen

2011-09-17 19:24:51
Depressionen äter upp mig, kastar sej över mig med demonisk styrka.
Den drar ner mig i de mörkaste, djupaste av hål och håller mig fastnaglad med sin makt.
Den sliter mig i stycken, lämnar mig utan försvar mot dess klor.
Inga ljusglimtar tilllåts, inget hopp.
Jag dras ner under ytan, trampar vatten, kämpar efter luft.
Det är mörkt och kallt, i centrum av helvetets eldar.
Tankar planteras i mitt huvud, tankar jag försöker slåss mot, tankar som drar ner mig djupare.
Planer formas. Planer om ett slut. Avslut
Scenarion spelas upp.
Jag måste ta mig upp, upp från det mörka men jag är lämnad utan verktyg, utan förmågor.
Jag är stel av köld, förlamad av skräck.

Hut tar jag mig upp? Hur överlever jag? Vilket håll ska jag gå åt?
Hur får jag det svarta att släppa taget om mej?

Kommentarer
Postat av: Andie

Jag har varit där du är, kommit upp och dykt ner igen precis som du gjort, du och jag vet att vi faktiskt kan ta oss upp från det där mörkret även om det känns förjävligt just nu, det är små, små steg som gäller och jag tror på dig, Saari tror på dig och alla andra som bryr sig om dig tror på dig, tro på dig själv också även om det är svårt just nu. Du klarar det här. KRAM

2011-09-17 @ 20:18:56
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: