Svaren

2011-09-09 15:18:13
Här kommer svaren på frågorna ni ställde


Tror du på Gud?
Nej, det gör jag inte. Vet inte om jag har nån tro alls egentligen. Brukar kalla mej själv agnostiker i väntan på att faktiskt hitta någon/något att tro på.

Är du intresserad av politik? I så fall, finns det något parti du kan tänka dig att rösta på?
Mja, sådär. Tycker det kan vara kul att diskutera politik ibland men jag är väldigt dåligt insatt faktiskt. Röstade på Vänsterpartiet i förra valet. Hela grejen med SD är bara jävligt vidrigt.

Har du haft någon könssjukdom?
Nopes!

Finns det någon mat du absolut inte skulle kunna äta?
Jag är ganska petig med mat, finns massor jag inte äter. Typ palt, pölsa, potatisbullar, blodpudding, kåldolmar. Ja, det finns en del. Roliga är att jag gillar typ bläckfisk och älgtunga haha

Skulle du kunna tänka dig att bo i södra Sverige?
Har bott i Göteborg och i Avesta. Visst trivdes jag där, Göteborg är jättevackert men jag känner att jag vill ha nära till familj och släkt, på så sätt var det skönt att flytta tillbaka hit igen.

Rakar du underlivet? Om ja, vilken frisyr?
Nej, inte nu längre, jag är på tok för lat.

Vilka är dina bästa strategier när det gäller att mota bort ätstörningen?
För det första brukar jag försöka minnas hur fruktansvärt dåligt jag mådde när jag var som sjukast. Äter jag upp maten fast det tar emot jag JAG vunnit och det blir en seger i sej. Jag ser att äta som att vårda mina sårbarheter. Det funkar såklart inte ALLA gånger, jag hoppas över måltider ibland när det är för jobbigt, jag är knappast perfekt, men jag använder logiken mer gällande mat nu.

Vilka är dina favoritböcker, om du får välja fem?
1. Madness, Marya Hornbacher
2. The best little girl in the world, Steven Levencrohn
3. Inte som andra döttrar, Deborah Spungen
4. Wasted, Marya Hornbacher
5. Älskade syster, Joyce Carol Oates

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: