Dagen so far

2012-12-14 13:09:09
Knatade iväg till Vågen idag, de skulle få två julkort. Stannade på kaffe, kramar och allmänt prat. S frågade om jag säljer mina kort och jag svarade att det inte brukar vara så. Dock fick jag 5 kort sålda, så 150 kr. Var lite oväntat men kan mina kreationer glädja andra så är det ju roligt.
Träffade även min way far back terapeut, hon kramade om mig och berömde mig för reportaget och hur duktig jag blivit. Känns roligt att faktiskt få cred för hur mycket man jobbat med sig själv. Sen var hon väl mallig över attt ha varit nämnd två gånger :)
Dagen har varit bra, trots att jag vaknade typ 5.25. Varit bra dårå, inte så mycket nu, jag har en del saker jag måste reda ut och ta hand om men små steg så ska jag nog lyckas. En liten förbättring är iallafall bättre än ingen.
 
Haft enorma självskadeimpulser idag men jag har tänkt på Saari, på mig själv och vet att det inte löser något, snarare tvärtom. Jag vill inte längre försöka "lösa" mina problem genom självdestruktivt beteende.
Lugnare nu iallafall
 
 
Jag i väntan på Erica, journalisten

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: