Skrivandet

2012-01-09 17:21:09
Hypomanin är borta, tyvärr mitt skrivarflöde med det.
Jag hade planer att utveckla Jane till en hel bok, skulle skriva hur mycket som helst.
Sen fick jag inse att jag kanske skulle få återgå till planen att göra en novellsamling.
But still, mina noveller är på drygt en sida. Det kommer ju bli ett litet häfte.
Nåja, en sak i taget, jag ska ju skriva först och det står väldigt still nu. Frustration.
Hypomanisk eller helt idelös, pest eller kolera.
Så trist.
Måste läsa mer, ispireras, motiveras.
Alla tips mottages tacksamt!
Btw, Janes utseende tar form, hon kommer dyka upp snart. But a sneak peek

Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen

Du ska inte tro att du förlorat din förmåga att skriva bara för att du kommit ur ett hypomanistadium. För ideérna har du fortfarande inne i hjärnan, som jag skrev på FB så finns det olika guider på nätet som du kan ta hjälp av.

2012-01-14 @ 00:02:14
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

nej, kunskapen att skriva finns ju kvar men det går inte lika fort. eller ja, gjorde. hypomanin släppte för att komma tillbaka igen. dock inte lika starkt

2012-01-14 @ 15:58:33
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: