???

2012-05-22 22:52:02
Shoot

Kommentarer
Postat av: Josefin

En sak som jag länge har undrat över är följande: hur ser man på vänners/bekantas/folk man träffars kroppar när man är anorektiker?



Ibland när jag träffar anorektiker blir jag väldigt självmedveten och undrar om de t.ex. föraktar mig för att jag är större än dem (eftersom de själv är så fokuserade på att bli smala och ofta är extremt smala), men de kanske är för fokuserade på sin egen kropp för att döma andra?

2012-05-23 @ 17:46:00
Postat av: anonym

jag vet att du inte kan tala för alla anorektiker, men hur hade du reagerat om någon kommit fram till dig på gymmet och frågat hur det är typ?



är en tjej på mitt gym som tränar flera timmar i sträck och man ser verkligen att hon är väldigt sjuk.

och ingen verkar göra något. kan man prata med själva gymmet om det?

vill verkligen inte ge henne ökade problem eller få henne att känna sig dålig men hon borde verkligen inte vara på gymmet i hennes skick. jag tror ibland att hon ska falla ner död.

vad kan man göra? ska jag göra något?

kan man bara titta på när någon tar livet av sig bara för att man inte känner denna person?

2012-05-24 @ 01:32:37
Postat av: Andie - som pepprar dig med frågor

Vilken bok hade du velat skriva?

Vilken bok vill du ska bli film?

Vilken typ av böcker (genre) läser du helst?

Vad skulle du aldrig blogga om?

Vad motiverar ditt bloggande?

Om du måste välja bara en sak – titta film eller lyssna musik i resten av livet?

Vilken egenskap är du mest stolt över att du har?

Vilka internetsidor besöker du dagligen?

Vad anser du om dagens skönhets ideal?

Vilket band är du lyckligast att har sett live?

Vilket band/artist skulle du aldrig vilja se live?

Vilken var den senaste cdskivan (fysiskt exemplar) du köpte?

För eller emot genus?

Brukar du bada utomhus på sommaren?

Vilken maträtt är din favorit?

Vart i er lägenhet trivs du bäst att hänga?

Vad var det senaste tvprogrammet du såg?

Läser du dagstidningen/gratistidningar?

2012-05-24 @ 23:12:07
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: