Skriva

2012-11-24 09:56:10
Jag måste blogga mer, det här går ju inte.
Det gick bara fint med journalisten och fotografen. Tala posade så fint. Vi ska ta fler bilder på måndag, utomhus i bra ljus (hopps vi på)
Vi kommer få TRE sidor i tidningen. Jisses. Ett utdrag ur min bok kommer vara med oxå, det är massa bra.
 
I övrigt rullar allt på, jag är lite hyper men inte helt galen...ännu (?)
Försöker använda det till att skriva och visst går det framåt men väldigt lite. Men det kanske kommer igång snart. Nu vill jag verkligen bara skriva. 
 
Ni har väl inte missat författarbloggen

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Härligt!! Grattis, Mary :)

2012-11-24 @ 11:27:55
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: