manusprojekt

2014-12-11 19:23:01
Nu börjar manusideer att rulla in. Har diskuterat med Saari och Zelda och de tycker jag är inne på något. Det första jag ska göra är att verkligen skapa och bygga upp min huvudkaraktär, lära känna henne och ge henne liv.
Jag ser fram emot att komma igång med detta projekt och jag ska verkligen ha i åtanke att använda mitt eget språk och inte pinsamt kopiera andra. Inspireras,influeras, ja visst och man kan få idéer och efterlikna till viss del men man måste använda sina egna ord, sitt eget språk. 
 
Har ett CV att skriva innan tisdag men sen sätter jag igång så smått. Det blir vad det blir men jag känner inte längre att jag ligger och krälar i ett ordlöst svart hål utan minsta förmåga att uttrycka mig. Jag kan om jag väl sätter den sidan till, det får väl ta sin tid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va spännande det låter! :) Lycka till <3

Svar: Jaa jag hoppas det blir det :)
Mary

2014-12-11 @ 19:30:21
URL: http://hararemma.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: