x-mas 2014

2014-12-28 10:25:24
Så har julen passerat. Jag hade två fantastiska dagar i barndomshemmet med nära och kära. Det är nu två år sen jag firat jul med familjen så det var så fint. Tomten kom med lite smått och gott, jag kastade ett halvt öga på Kalle men sen blev det väldigt icketypisk julfilm, vi drog igång komedi rullen "we're the Millers" som var sjukt rolig.
Ska få tunggumpen ur soffan anytime och fota lite klappar.
Fick träffa syskonbarnen på juldagen och åh, dessa underbara barn. Älskar dem så hjärtat slår dubbelslag.
 
Mellandagarna var slöa förutom en tripp till stan. Köpte det sista till Saari och fick tre tröjor i late xmas-present.
Hon fick btw en morgonrock som hon nu flyttat in i så Mary scores.
 
Återkommer med bildbomb, dock fotade jag ganska lite

Kommentarer
Postat av: Saari

Mary scores indeed! Kommer gå runt som Mr Heckles i Vänner, ständigt i morgonrocken. Och nackmassagen och kalendern var jävligt bra presenter de med <3

Svar: Yaaaay ☺
Mary

2014-12-28 @ 10:28:00

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: