I don't go to sleep to dream

2014-07-01 10:24:44
Sömnen alltså. Lyckades somna vettig tid, ca 23, sov som ett barn till ca 1.00 så vrida-vända-somna-vakna-stirra i taket-perioden började, fram till 4 så jag var plingvaken, med extrem smärta i revbenen.
Låg och lyssnade på musik någon timme, gick fram och tillbaka mellan säng och soffa. Rörigt, rörigt.
Helt slut somnade jag ingen vid sju och sov hyfsat fram till 9 och låg och dregglade nån halvtimme efter.  Klev ur sängen vid tio.Då blir det ju FEL! Jag har inget emot att vakna typ 8 eller nåt, men då vill jag helst sova vettigt innan. Jag blir stressad av att bara ligga och tryna tills, ja tio.
 
Nu ska jag och mina demolerade revben gråta ett tag innan boendestödet, cause yep, that's what I do
 
Sullen girl

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: