Den känslan.

2014-11-11 12:37:55
Känslan av att med bestämda steg kliva in hos sin samtalskontakt och bröla BRAAAA på frågan om hur jag mår. Den känslan!
Äta, sova, lagom dos aktivitet, lyssna på kroppen och ta kontroll över känslorna. Yes! Det är planen nu. Fortsätta vara social, komma ut, ja det där jag mår bra av
Dock hålla koll så jag inte spårar iväg och blir FÖR glad. Nackkdelen med att vara bipolär, det får inte skjuta i höjden för mycket.
 
Igår var det träff på Kärnhuset. Vi var fyra stycken som pratade om allt, inget, positivt, negativt men framför allt stärkande. 
 
Maria fick vara med oss, vår älskade saknade ängel
 
 
Jag och Maria <3
 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Jag är ju själv bipolär och det är så jobbigt att hela tiden behöva tänka på att inte bli "för glad" eller som du säger - skjuta i höjden.

Kram <3

Svar: en balansgång där, verkligen
Mary

2014-11-11 @ 16:45:12
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: zelda

Åh jävla så mitt i prick. DEN KÄNSLAN AZZÅ! Länge sedan jag upplevde det men minns mycket väl att bröla Bra och mest spendera sessionen med att glatt gestikulera, prata snabbt och glatt och fnissa. Det är awesome, och lika awesome och skönt att läsa att du hade en sådan stund, och förhoppningsvis många fler.

Peace n´Pepp!

Svar: thankyou darling <3peace and love
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: