träningsugen redhead

2014-11-13 19:05:37
I helgen ska jag uppsöka IKSU igen. Nu har jag tid över och panikångesten har stigit åt sidan så det ska nog gå bra. Komma igång lite mer igen, försöka träna upp ryggen så får vi hoppas den gör mindre ont. It's very owie. Har bokat till hos en sjukgymnast så vi ser väl vad det blir av allt.
Träna, iaf. Ja. Asroligt. Komma igång att simma (uh-oh, jag har håriga ben ju)
 
Men imorgon blir det musikstudion på Kärnhuset. Har ett tag funderat på att lära mig spela bas och nu är jag taggad. Just love it. Riktigt schyssta baslinjer bara pirrar i magen. Prrrr.
-booom booom booom-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saari

Snygging! Du har verkligen visat panikångesten var skåpet ska stå. Keep holding on, 'cause you know we'll make it through <3

//SAARI

2014-11-13 @ 20:52:46
URL: http://dissociativ.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: