varning för negativt inlägg

2014-11-14 12:23:26
Känslan när man skriver ett långt inägg och hela blogg.se hänger sig. Den känslan hänger lite ihop med den här dagen. 
Egentligen stod musikstudion/Kärnhuset på agendan idag men jag måste ta en paus nu. Jag är sick and tired. Nä men jag har väldigt ont, är väldigt trött och det känns inte bra. Någon dryg förkylning håller på att retas med mig men bryter inte ut helt heller.
Nä, det här bblir nog inte ett yaaaay-inlägg men jag kan ju inte ha bra dagar jämt. Dock ligger jag ju inte på botten och krälar heller som de senaste åren. Jag behöver bara en dags vila. Jag måste tillåta mig det ibland. Trist bara att det kom på en dag då det fanns planer. Vi får väl se hur denna självinsikt håller. Ge mig en vecka så är jag säkert tillbaka i gamla vanor. Fast jag vill intte gärna tro det.

Usch för neggo-dagar. Och ännu mer usch för värk. Blir passande att läsa Sylvia Plath idag. Fits the mood. Jag återkommer med ett bättre humör imorrn får jag hoppas.
Nu är det mest bara ordbajs känner jag.

Nåja, ikväll blir det fredagsmys och idol. Hej svensson-livet :)
 
Igår fick jag paket. Ett stycke boyfriendjeans, grå hängslen, en surfplatta med sjukt söta fodral ochh jättesöt rosa sladd, rosa nagellack, en grön heineken t-shirt (wft haha)en kökshandduk med klockren text (chocolate is always the answer) och ja, kanske var det allt. Sort tack tilll Marie.
(bilder kommer asap)
 
Nu ska jag hinka några liter kaffe men ni ska få se bild på planerat tröjttryck. Måste bara fixa t-shirt transferpapper och skrivare. Inspirerad av Frisk&Fri's tröjor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zelda

Har du fyllt år eller finns någon hemlighet för att få folk att helt enkelt spontanskicka superfina paket med underbart innehåll? Tell me more, tell me more, haha, har alldeles för dålig ekonomi för att hålla på att skicka paket från diverse internetshoppar till mig själv i stort sett varje dag. Men åh och ack, den där kicken av att hämta annat än räkningar och reklam i brevlådan ^^

Svar: Jag har bara hemskt snälla vänner som ger mig pretty things. Jag är oxå så sjukt fattig men jag hänger alltför mkt på tradera
Mary

2014-11-15 @ 01:38:47

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: