Förkyld

2015-01-10 08:06:38
Jag vet att det blev mycket "jag skriver om det imorgon" men senaste veckan har inneburit psykisk förkylning med osnuten ångest och den vill man ju inte gärna snyta ur sig här. Men en trevlig dag med Saari och Rebecca tycks ha tagit udden av det värsta. Jag har mer energi igen.
Läst lite under veckan.  Blev klar med  "Kårnulf was here" och har kommit en fjärdedel in i Gardells "ett ufo gör entre.
Kårnulf var schysst upplagd med små teckningar, klotter, bilder, kvitton men lite jobbig när textstorleken var minimal. 
Skönt att läsa igen iaf och jag lär mig nya pysseltekniker. Måste fixa till min skrivare sen have a blast.
och jag måste skriva
(och göra research)
Ska försöka peta in lite bilder snart oxå. Men först kaffe

Kommentarer
Postat av: yolanda

Den boken är riktigt bra!

2015-01-10 @ 12:01:25

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: