Brickwall

2015-06-24 23:30:00
Sömnlöshet in absurdum leder till en jävligt fet betongvägg. En såndär brutal vägg man knatar rakt in i och blir bortom gränserna förvirrad (psykossymtom om man ska vara petiga. )Men doktorena tycktes inte hitta någon fysisk, medicinsk förklaring till det hela, ett otränat öga hade såg nog STROKE i svarta blockbokstäver men "så illa däran" var jag inte.
jag bara hoppas att jag kan få lite käck kvalitetsömn ett tag nu! 
Kat Stratford:sleep is good
Lady Gaga: i'm gonna do what real rockstarz do, go to sleep!
 
Nä bitterism i det hela var att jag såg fram emot flera veckors paus från psyk och nu lutar det åt engångiveckan kontakt.  Pga nån FUCK IT-lista. Känns lika lokckande dom att sitta på en fyllefredagsbuss. 
 
 
Ska ta och hit the bed nu ovh hoppas på blissful sleep så jag orkar med jobb å liv i morrn.
 
 
Mizz ma zelda
 
Pyss
 
Edit: typ två timmar sömn. 😢

Kommentarer
Postat av: yolanda

hoppas att din sömn blir bättre snart! :) <3

Svar: Tack ♥
Mary

2015-06-26 @ 09:42:17
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: