Mos, saft, äpple!

2015-06-01 09:00:11
Bröllopsbestyr, flyttfix ock kvalitetskärlek. Arbetsansvar, gitarrnötande, kompishäng. Livet rullar på och förutom en sjuhelvetes ryggvärk kan jag inte klaga direkt. 
Vi började i god tid med flyttpackning och har iaf stuvat undan hälften. Vårt kök är visserligen lagerlokal men det betyder mindre stress. Å jo, vi flyttar först 7 aug men better safe than sorry kan man ju tänka.
 
Vårt tjusiga vardagsrum.. Möbleringen kommer ju dock bli lite annorlunda men inte jättemycket. 
 
 
Tog ett stort beslut idag men jag återkommer med det sen, jag vill inte spoila. Det är inte livsförändrande men en big thing för mig. Ett beslut straight from the heart.
 
Arbetsmässigt så kommer jag nu öka lite i tid, kommer bli 17,5t/vecka nu (innan 15), så små steg men ändå framåt, vilket känns schköj.
 
Nu ska jag bröllopsplanera, dricka kaffe och leta örongodis på spåttifaj
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fint :D

2015-06-01 @ 17:38:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Saari

TIhihihihihhh!

2015-06-02 @ 19:15:54
URL: http://iamsaari.blogg.se
Postat av: zelda

Kvalitetskärlek och gitarrnötande låter crazybananas freakin´underbart. Och herregud, allt det andra också! Det är ju bland det bästa känslorna som finns och ett lika lövliiiii ord - nystart. Och herregud vad du förtjänar det <3 Så gräv ner dig i fantastiska saker, som att gå upp i bröllopsbestyren och flyttfixen och att lyckorusa runt. Det är inte bara ditt år i år, det är ALLA framöver och det kommer bli spektakulärt. ^^

Ps. Fick en sweet inbjudan på bröllopsmiddag men har aldrig hängt på sådana evenemang förut så är lite eftertänkt =P Är middagen på musköten detsamma som själva bröllopet eller något före? Det stod inte riktigt vilket datum middagen skulle vara, bara att sista anmälningsdagen är första juli. Och om bröllopet är senare i månaden, som jag fick för mig och på baggböle, är det någon sista anmälningsdag där också?


Svar: Så klantigt av oss att glömma skriva datum men det är iaf samma dag, direkt efter vigseln men det är två olika inbjudningar för att den är för VIPs. Men 1 juli gäller för båda.
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: