Liverapport

2015-05-12 16:00:43
Let's fejs it, min dipp was bound to happen. En kan bara ta så mycket sömnbrist innan en krasch. Men med ett nybyggt sjujävla försvar och ett redigt extra lager skinn på näsan är jag hyfsat unbroken på rätt sida igen och jag slap råck båttom, dessutom sover jag som en klubbad säl. Visserligen bara fyra nätter än men det är mer än på ett halvår och det kanske rentav håller i sig.
 
Nu planeras bröllop och flytt. Om allt gå som vi vill så kommer båda två hända i slutet av Juli. Vi kommer bygga upp ett hem, vårt näste. Bort med nerfläckade blodbadrum, väggskuggor och trånga utryymmen. 
 
You raise me up
to more than I can be

Kommentarer
Postat av: Saari

Jag älskar livet när du är med <3

2015-05-13 @ 09:39:45
URL: http://dissociativ.blogg.se
Postat av: yolanda

Så kul! ;D <3

2015-05-17 @ 20:44:05
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: