Ball&chain

2009-12-20 01:37:03
En av dagens filmer blev Ball&Chain med Sunil Malhotra och Lisa Ray (surprise, surprise). Lisa Spelar Saima, vars  föräldrar letar en man hon kan gifta sej med. När de då väljer Ameet Sunil) är deras popularitet icke så stor. Saima tål helt enkelt inte Ameet och själv är han väl inte heller helt pepp på ideen att gifta sej. Men hur då göra?
De försöker arrangera ett bråk för att familjerna ska förstå men utan framgång.
Först när Ameet avslöjar att han tänker sluta sitt jobb och ägna sej åt dansen, vilken han visar upp, på ett bord iförd limegröna boxers vänder sej familjen emot honom och bryter deras förlovning.
Oh, prisa gud, it's all over.
Eller?
Efter en tripp till stranden, för att fira att de har "gjort slut" inser dom ju (såååklaaart) att dom är tokkära i varan. Oops.
Det är givetvis inte helt uppskattat av Saimas föräldrar, inte ens chans att hon får gifta sej med en dansande limegrön boxer-kille.

Saimas pappa intervjuar lite olika killar, den enda värre än den andra men faller för Ashol (asshole). Det är ju såklart en kille som Saima verkligen inte för fem öre ens skulle ta i med tång.

Sjukt rolig film iaf och givetvis ett stort plus för Lisa, fast jag tror jag skulle ha skrattat en del även om det inte vore för henne. Fast chansen att jag ens skulle ha sett den då är liten. Fixade hem filmen just för hennes skull och hade absolut inga förväntningar så jag fick en trevlig överaskning.
Fick mej en hel del skratt under den en och en halvtimme filmen varade.

Personligen skulle jag mer än gärna kedja fast mej vid Lisa ^^

 

 

Stay tuned, snart kommer fler recensioner, bla för filmen Bollywood/Hollywood


Kommentarer
Postat av: Andie

Japhs denna ska jag få maken att kolla på också! Klockrent!

2009-12-20 @ 02:11:47
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

haha ja det tycker jag, sjukt rolig

2009-12-20 @ 02:22:49
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: