in(disk)redning

2009-12-31 11:59:46
Projekt för år 2010 blir att indreda mitt sovrum i indisk stil (skadad, jag vet) men det ser ju så mysigt ut å det är massa fint.
Så iaf, tips mottages gärna, allt ifrån prylidéer till var man kan hitta billiga grejer. Indiska har ju massa fint men tyvärr inte till Mary-vänlig budget.

Ser massa fram emot detta projekt, inredning är ett ganska nytt intresse men som har växt sej rätt stort på sista tiden.
Nu är ju första gången på vääääldigt länge jag bor helt själv, i en lägenhet där jag planerar att stanna en lång tid (nästa anhalt är ålderdomshem eller graven) så det känns jätteroligt att få fixa till det som man vill.

Jag fick ju dessutom nyligen tapetserat i sovrummet, en lila färg inte helt olik den på bilden så ett litet försprång där iaf :)

Åh vad roligt jag ska ha nu :) Kom hit och hjälp mej vettja :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Gott nytt år, hoppas du får ett bra 2010 :)

2009-12-31 @ 14:08:49
URL: http://seriostyeararound.blogg.se/
Postat av: Andie

Oj, nu pirrar det i magen på mig! Gud va roligt! Saker som passar in i den indiska stilen är väl knalliga färger tex mycket kuddar. Hindukonst (tex affischer som du kan köpa ramar till i guld) Mintgrönt är också populärt :-) Färgat glas/gamla vinflaskor finns ju efter tex fester eller på loppis :-)

Sängpelare kan med fördel byggas och målad i önskad färg på en vanlig brädgård (tex byggmax) sen får man vara lite uppfinningsrik på hur man ska fästa dem iofs men det finns ju alltid buntband på clas ohlsons :-)

Lycka till i massor!

2009-12-31 @ 16:46:03
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

haha andie, kom hit å hjälp mej :)

2009-12-31 @ 16:48:54
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: