Imagine me and you

2009-11-10 11:49:18
Igår såg jag återigen en av mina favoritfilmer, nämnligen Imagine me and you.
Det är en sorts kärleksdrama med lite inslag av komedi.
Jag tänker inte avslöja så mycket av handligen, ni får se trailern istället.
Men jag gillar filmen för att den visar hus pass oförutsägbart livet och kärleken kan vara, att trots att man har stablilitet så ska man inte ta saker för givet. Känslor kan ändras, även till något man alddrig ens hade en tanke på.
Sen att jag är dödligt förälskad i Lena Hadley gör den inte sämre, hähäh


Kommentarer
Postat av: rantalicious

Hm, har nog glömt bort det vännen, hoppas att du skriver dit den nu i din "alias" =) Nice hair?? haha, me trög idag =) Kram

2009-11-10 @ 18:44:00
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious
Postat av: Andie

Den filmen verkade riktigt intressant. Ska ta och visa trailern för maken min.

2009-11-10 @ 20:56:43
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: