massa roliga fynd

2009-11-19 16:43:58
Ni som känner mej eller bara har läst min blogg ett tag har nog inte missat att jag gillar second handshopping.
Jag menar, varför betala fullpris när man kan få kläder som kan se helt nya ut, mycket billigare.
Jag åkte iväg till Myrornas igår för att se om jag kunde få tag på lite roliga prylar. Jag brukar egentligen inte lägga stor fokus på kläder eftersom jag knappt får plats med mer hemma men igår så var det glest med prylar så jag ägnande mej mer åt att kolla kläder.
En bra sak med att inte vara så stor är att jag fortfarande kan handla barnkläder, vilket gör det mycket billigare och billigt tycker jag mycket om.
Tänkte jag skulle slänga upp en bild på gårdagens fynd.

Ett stycke tröja, en t-shirt och en jättemysig skjorta. Alla från barnavdelningen och till det sammanlagda priset av 90 riksdaler. Det gillas.

 

Idag var det då dags för Röda korsets butiker, mest möbeljakt.
På möbelbutiken finns en del kläder oxå, enhetspris 10 kr, men just idag fanns det inget som föll mej i smaken där, varken i kläd-eller möbelväg. Man kan inte alltid fynda.
Däremot på den mindre Röda korset butiken, där gjorde jag lite roliga fynd.

 

En grå t-shirt, likadan som en rosa jag köpte på Myrornas för några veckor sen. En bok om katter och ett litet sött Hello Kitty anteckningsblock. Skorna är egentligen svarta och inte grå som kameran vill påvisa.

Jag köpte även en liten present till Moa (brorsdotter) men jag väntar med att visa bild på det.
Slutsumman blev även idag 90 pix, moapresent inräknad.

Jag gillar läget!
Gillar du secondhand?


Kommentarer
Postat av: Andie

Jag älskar secondhand. Möbler, kläder, böcker och allt annat man kan hitta i gömmorna. Mer secondhand åt folket.

2009-11-19 @ 21:20:04
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: jessica jones

i lööööv it! vi kanske kan gå på second hand idag? jag har aldrig varit på nån i umeå. puss, hörs sen!

2009-11-20 @ 11:04:47
URL: http://www.cherryfuck.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: