Tatuering del två:babydoll

2009-11-09 13:48:26
Mer tatueringsnack då.
Tänkte fokusera på tatuering nr två, Babydoll.
Babydoll var för det första det jag kallade mej överallt på internet, men även det andra började kalla mej, så det blev en form av identifiering, så som jag såg på mej själv.
Men hur är en babydoll då? För mej var det lite samma som älvan. Sårbar, bitsk men även sockersöt när det behövdes. Med en väldigt personlig stil som ofta verkligen ropade DOCKA!
Största delen av tiden runt då jag gjorde denna tatuering (det var 2000) var jag en trasdocka, jag behandlade mej själv som Raggedy Ann, så Doll kom in även där.
Sen vill jag bara även tillägga att värre smärta än att tatuera svanken har jag sällan varit med om, haha. fyfan så ont det gjorde. Tatueraren kallade mej för lipsill eller nåt sånt trevligt ^^.
Tatueringen har fortfarande mycket betydelse för mej fortfarande för den är ett minne av en tid som var, hur jag var och kanske fortfarande är till viss del. Det finns väldigt mycket minnen i denna, både fina och mindre fina, men såna som jag värdesätter.

Som ni ser så är det stjärnor ovanför, men det återkommer jag med, tänkte ta ett inlägg om alla stjärnor som finns intatuerade

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: