frågor

2010-04-17 11:12:56
Jag tror inte att det kommer fler frågor nu ändå så jag svarar på de två jag fick :P

Jag saknar dina vlogg inlägg och undrar om du kommer att göra fler göra fler sådana i framtiden
Defenitly maybe. Vi får se. Om jag kommer på nåt roligt att videoblogga om och så och när jag känner mej bekväm framför en kamera. Det är väl kanske mest det, jag trivs bäst bakom kameran.
Fick faktiskt tokångest över min gamla vlogg igår och raderade det från youtube.
Men hang in there, kanske det kommer nåt framöver, nån casual grej.

Du har en superbra blogg! Med många intressanta inlägg.
Vår fråga är vad du själv gillar bäst med din blogg och om du brukar sitta och
läsa den själv? Vår andra fråga är om du har några tips på hur man marknadsför
sin blogg på bästa sätt så att man får fler läsare och sedan undrar vi även hur
många läsare om dagen du har (i snitt)?

Tacktack :)
Vad jag gillar själv. Hm, det måste nog vara de inläggen från gamla bloggen, just i början när jag var sådär sjukt rolig haha. Känns tråkigt att jag verkar ha tappat det nu. Minns allt jag skrev om John Blund, fönstertittare och sånt. Det vill jag ha tillbaka. Annars tycker jag det är ganska roligt att skriva om filmer jag har sett även om de kanske inte blir så bra inlägg, jag vet inte.
Det jag gör för att marknadsföra min blogg är att då och då lägga upp de på spotligten på bloglovin. Jag brukar även pinga den på tjejblog men det är jag ganska bra på att glömma bort, tyvärr.
Hm, i snitt jag kanske runt 15-20 läsare per dag. Har jag spotlightat kan det vara uppåt 70 st men tyvärr återkommer ju inte alla dom.

och jag lovar, så fort jag har min "riktiga" dator igen ska jag bli mer aktiv på bloggen. Har saker att skriva om, men känns så tärt när ma sitter på en dator som är seg som sirap och med ett halvkasst tangentbord. buuuh

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja det är det veeerkligen!!! <3

2010-04-18 @ 13:35:49

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: