Spashley

2010-04-28 10:00:00
De senaste dagarna har spenderats framför datorn, tittades på serien South of Nowhere, rätt söt serie lite i OC-stil, fast tonåringar. (ooh jailbait)

Spencer (Gabrielle Christan) är en sextonårig tjej som nyss flytatt till LA och träffar Ashley (Mandy Musgrave).
Spencer får tidigt veta att Ash är gay men de blir vänner, trots att detta minsta sagt påverkar hennes popularitet i skolan, bland annat blir hon utkickad från cheerleading, pga "fel umgänge"
(JAG KRÄKS!)
Spencer inser att hon känner mer för Ashley än hon "borde" och bråttas med hela "am I gay"-frågan och kommer fram till att girls in the shit.
Smart tjej.
Spencers mamma anser att hon är sjuk och ska leda henne på rätt väg igen ala gay turn straight bootcamp. Ja ni vet. Buh!

Jao, det var sådär lite smått om den. Bra serie iaf, synd bara att varje avsnitt bara är ca 20 min långt, man hinner knaptp trycka på play så är det slut.
Men men, man kan inte få allt här i livet har jag hört.
Och Ashley/Mandy...my my, makes me drool (tyst nu, hon är lovlig i verkligheten)

 



Kommentarer
Postat av: Andie

Det verkar vara en helt okej serie faktiskt.

2010-04-28 @ 14:13:53
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

jao den är som småmysig :)

2010-04-28 @ 14:18:37
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: sriyani

ÄLSKAR SERIEN! GO SPASHLEY! :D

Själv tycker jag att Gabrielle (Spencer) är huuur vacker som helst :D Men det är Mandy också! ;)

2010-07-31 @ 10:24:27
Postat av: mary

sriyani:ja spencer är väldigt vacker oxå.

måste skaffa hem serien igen känner jag :P

2010-07-31 @ 10:33:12
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: