idolkväll

2010-12-10 18:14:16
Sitter här och laddar för en IDOL-finalkväll med Saari och hennes fina vän Maria. Maria skulle ta med sej någon Anna, så det blir roligt att träffa lite nytt folk.
Varit hemma idag, vaknade med sprängande värk i höfterna.
Tagit det lugnt, legat på spikmattan en sväng, börjar bli bättre på att använda den nu.
Passade på att läsa min bok, annars har det mest blivit på kvällarna då jag varit toktrött.
(alltså min bok som i den jag läser nu, inte som jag skrivit. Någon som finns inte)

Men ja, IDOL sa vi då. Jay eller Minnah?
Jay är ju helt fantastisk, hans röst ger mej gåshud varje gång, MEN jag tror inte att den färdigskrivna plattan är något för honom och dessutom tror jag inte att han kommer behöva vinna ett skivkontrakt, det kommer gå bra för honom ändå, så när det gäller segern hoppas jag nog på Minnah, även hennes röst får mina knän att mjukna en aning. Hennes röst är nog oxå mer anpassad för en skräddarsydd Idolplatta.

Känner jag mej själv rätt kommer jag ändå sitta där i slutet och skutta i soffan av spänning. Vem vinner IDOL 2010. Haha get a grip Mary!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nå.. Vann rätt deltagare årets idol? :P

2010-12-14 @ 10:10:08
URL: http://inan.se
Postat av: mary

jadu ingela, svårt fråga. Jay var ju bäst så han förtjänade ju att vinna. jag var ändå på team minnah pga ovanstående :P

2010-12-14 @ 16:32:32
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: