random babbel

2010-12-27 13:20:00
Julen har passerat utan problem. Själva julafton var supermysig, trots att det var rena istiden ute (sisådär -30).
Det mesta flöt på entligt tradition. Grötlunch (eller doppigrytan om man är så läskig) sen såg vi givetvis Trolltyg i Tomteskogen. Awesome.
Självklart såg vi Kalle oxå. Eller ja, tv'n var på, sen hur engegerad man är nuförtiden är en annan femma.
Nåja, julafton var väldigt bra iaf, jag är nöjd med mina klappar som mestadels bestod av pengar.

Igår var jag media markt och skulle spana efter en ny kamera eftersom de hade 20% off på allt. Fick mej en ny samsung ES30, för det schyssta priset av 559 kr.
Klart man drömmer om en riktigt nice systemkamera men det drömmer inte mitt konto om. Someday...

Aja, jag har egentligen inget att skriva om. Ska väl återgå till mitt städande. Imorgon åker jag ut till Saari och hennes familj, ska bli awesome.
Tills vidare bjuder jag på gårdagens Taylor Momsen inspirerade smink.
Adios!


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: