Skor?! sa nån skor?

2010-12-01 20:36:13
Jag hade egentligen köpstopp med skor föränn efter jul och det paret jag hade lagt undan skulle gott få ligga där fram till januari, meeeen, i tisdags så hängde dom ju där, för 99 kr. Kan man låta bli då? Knappast.

Boots från Skopunkten.com

 

 

I denna fantastiska realåda fanns även ett par varmfodrade stövlar i MIN strorlek, vad gör man lixom. Och jag hade bara dagen innan tänkt att det vore kul med skor som inte var svarta. (Ja skon på bilden är svart men den bruna fanns inte och ooorka fota själv nu då)


Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

 

Så ja, två par nya darlings i familjen Ljungberg.

Sa nån skofetishist?

(btw, klicka på bilden and voila, ni hamnar på infosidan på skopunkten)


Kommentarer
Postat av: sabina

fina :)

2010-12-01 @ 21:53:56
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: