stilikon

2010-12-22 10:59:44
Neej, inte SILIKON, ni läste inte fel, utan stilikon ja.
När jag snöar in mej på en artis/skådis/whatnow som har en schysst stil vill jag gärna sno den, eller om inte annat blanda in den i min egen.
Sen kan jag väl inte påstå att jag har någon stil egentligen, jag kan ju vara "punkprinsessa" ena dagen och "sofistikerad vuxen" nästa. (euuw, haha)

Nåja, den som influerar mej mest nu är ju inte helt oväntat  Taylor Momsen. I love the makeup!
Rockerstilen har väl iaf alltid falllit mej i smaken, det var all me under gymnasietiden. Efter det blev det mer babydoll stilen för att sedan gå över till ganska "normal" stil.
Well, the rockchick is back

(bilderna är klickbara)

Nu är det ju då inte tänkt att bilderna ska öppnas så som de gör men blogg.se och jag är inte vänner idag

Kommentarer
Postat av: Andie

Hur menar du att bilderna inte skulle vara klickbara? De öppnas inte i ett eget fönster om det är så du har tänkt men om man klickar på dem blir de iofs större men man få ju backa för att komma tillbaka till inlägget. Jaja, nu har vi sett vilken stil som influerar dig, nu vill jag se bilder på din tolkning av stilen ;-P

2010-12-22 @ 13:22:30
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Amy - Anorektiker mot livet

Ja, samma här (: dock glömde mor mina vegbullar :( tråkigt. men det fanns annat jag fick lägga på tallriken, så det löste sig tillslut i alla fall. Hade du en trevlig kväll?

2010-12-24 @ 21:50:58
URL: http://lillakana.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: