mappsortering

2010-02-19 13:14:38
Jag har det mesta (typ allt) på min dator sorterat i mappar, mycket viktigt.
Men jag har en aning problem med filmmapparna.
Jag menar, lets say "I can't think straight". Ska jag lägga den i Gay-mappen eller Lisa Ray-mappen. Samma med The world Unseen?
Sen har vi då den underbara triologin av Deepa Mehta, Earth, Fire, Water. (har förövrigt sett alla tre nu)
Så enkelt det hade varit att skapa en mapp som heter just Deepa Mehta och lägga alla tre där. Men det funkar ju inte, för Fire för hemma i gay mappen. Och Water i Lisa Ray-mappen.
Ja, ni förstår ju mina i-landsproblem här ^^


Kanske dags för mej att börja jobba mer och tänka mindre? Haha

Kommentarer
Postat av: Only Me

Gör som jag gör och mixa allt i en salig röra för att sen inte hitta ett skit. är så bra på tips

2010-02-20 @ 21:40:29
URL: http://onlymememe.blogspot.com/
Postat av: mary

mycket brs tips OM haha

<3

2010-02-21 @ 00:30:21
Postat av: Robert

Vill du ha ett förslag till lösning på ditt ilandsproblem? =)

2010-02-24 @ 14:38:31
Postat av: mary

robert: ja tack :) (antar att du ska säga att jag ska bränna ut skiten)

2010-02-24 @ 14:41:01
URL: http://janemary.blogg,se
Postat av: Andie

Haha, ja det är verkligen ett i-landsproblem men jag sorterar faktiskt också upp det mesta i mappar eftersom det är lättast att hitta på det viset.

2010-02-24 @ 17:21:35
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: