retard?

2010-02-23 17:28:30
Haha, satt just och läste igenom inlägget jag gjorde om Deepa-triologin och återigen inser jag varför man ska läsa igenom saker innan man postar dem.
Som jag skrev så tog jag ju infon från wikipedia, dock fanns den bara på engelska så jag körde den i googles översättningsprogram. Sen kopierade jag bara in översättning, trots att jag vet hur bristande den är.
Så nej, jag är inte fullkomligt retarded och har glömt allt vad som har med grammatik att göra, jag är bara ouppmärksam. Obviously ^^

Kommentarer
Postat av: MaliN

Haha, jo jag hängde inte riktigt med vad filmerna handlade om då jag läste. Men tur du berättat om dom :) Water måste jag se som sagt och inte bara för Lisas skull ;)

2010-02-23 @ 21:16:11
URL: http://pumlans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja så illa.

yep, det tycker jag du ska. tips:näsdukar. å slagpåse,

2010-02-23 @ 21:19:04

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: