She killed Lisa!

2010-02-20 19:39:54
Idag, efter såna här need to do -grejer (som att inhandla presenter) hade jag besök av Jessica. Man ska alddrig underskatta en rastlös kvinna, hon behövde något att sysselsätta händerna med och tog sej därför an mitt diskberg.
Det räckte visst inte utan hon fick nån form av spel oich gick runt i köket med trasa, svamp och rengöringsjox. Själv gick jag runt i de andra rummen och plockade lite sporadiskt, men ska erkännas att jag lätt fastnade i annat, typ media player, godispåsen, kaffekoppen etc.
Allt var frid och frjd när jag hör ett:
"KVINNA! KOM HIT!"
Som ett litet skrämt lamm smyger jag in i köket.
"Huh?"
Där har jag en vilt gestikulerande kvinna som undrar vad dealen med min spisfläkt är.
"Vad är DETTA?"
Då kommer jag ihåg att jag vid något uttråkad tillfälle har ritat in "LISA RAY" i dammet på fläktkåpan och sedan har det glömts av.
Detta "brist på damm" är fortfarande fullt synligt.
"Eh, modern konst" svarar jag.
"Får jag ta bort det då?"
Det fick hon, varav dammet och Lisas namn åkte.
"Nu är hon DÖD!"
She killed Lisa Ray!


Kommentarer
Postat av: Jessica

mohahahaha :P

2010-02-21 @ 17:47:32
Postat av: mary

u are evil :P

2010-02-21 @ 18:37:46
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: