work update

2010-02-24 10:35:13
För er som nu undrar hur det går för mej bland alla skor kan jag säga att det funkar finfint.
Har ökat på en timme per dag nu, nu är det 10-13, mån-tis, tors.
Jag vet, jag vet, det låter fånigt lite men det tar faktiskt på både kroppen och psyket när man inte har jobbat på väldigt länge.
Blev faktiskt påmind igår om att det var fyra år sedan och det arbetet innebar knappt något socialt umgänge, så ja jag skulle säga sex år sedan.
Yep, I'm THAT old haha.
Nåja, börjar iaf lära mej mer och mer. Igår fick jag en lektion i hur en sko är uppbyggd och fick veta mer om hur man kan sköta/behandla en dojja och sånt jox.
Börjar uppmärksammma saker mer och jag behöver inte fråga för varje liten sak jag ska göra. Feelin good.

Med det sagt ska jag avnjuta dagens första kopp kaffe och lämnar er med veckans "lyssna sönder"-låt

Phantom of the Opera (original cast)


Kommentarer
Postat av: Andie

Va kul att läsa att det går bra för dig att arbetsträna! Wee och jippi för din skull tjejen!

2010-02-24 @ 17:28:42
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Andie:thankyou tjejen

2010-02-24 @ 19:21:54
URL: http://janemary.blogg,se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: