jobb och kjol

2010-01-20 12:54:30
Ursäkta bloggtorkan.
Började ju "jobba" i måndags så jag har varit rätt slut.
Känns smått patetiskt att två timmars arbete kan få en så trött och speciellt när man inte ens behövt göra så mycket. Men det är väl mest att det är så mycket att ta in, många nya intryck.
Måndagen var rätt seg, fick mest information men eftersom det inte kom några varor så fanns inte mycket för mej att göra, var rätt sega två timmar.
Igår var det dock roligare. Fick flytta om skor, packa upp nya, hänga/ställa upp. Mina armar är inte helt lyckliga på mej idag men jag hade iaf roligt :)
Tror detta kommer bli roligt.

Sen kan jag berätta att jag köpt en galet ful kjol. Jo minsann. Hittade den på myrornas för drygt en vecka sen men hade inga pengar då, men igår högg jag den.
Många höjda ögonbryn nu?
"Varför köper bruden en ful kjol?"
Jo, just för att jag inte tänker använda den som kjol.

Så ser den ut och planen är förstås att klippa ut själva trycket och använda som tavla/väggbonad i sovrummet. Yes yes.
Skulle aldrig få för mej att använda det som klädesplagg och sen är den typ arton storlekar för stor för mej med.
Nu ska jag bara jaga en tillräckligt stor ram, hittade ingen vidare igår. Funkar ändå iofs, vi får se vad det blir av det.

Nåja, har inte mycket mer att bjuda på just nu. Sitter och väntar på Frida, vi ska se massa film och äta Ben&Jerrys.

På återseende

Kommentarer
Postat av: jonas

så ful var den inte=)

2010-01-20 @ 13:35:06
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: mary

du säger det jonas. ahha ja jag skulle inte ta på mej den iaf :P

2010-01-20 @ 13:48:28
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag säger såhär:

Hänger du upp den på väggen kommer jag mer än gärna hem till dig:)

Tar du den på dig går jag inte utanför en endaste dörr med dig, så det så! haha :P

2010-01-20 @ 17:27:26
Postat av: Andie

Va kul att du trivs med jobbet! Tummen upp! Och en cool lila eller turkos ram till din öh kjol blir nog riktigt snyggt. Kom på en sak från min indien resa och det var att indier verkligen gillar julpynt, allt som glittrar och glimmar lixom något att tänka på ;-)

2010-01-20 @ 22:11:38
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

Andie, jag får fixa nån cool ram då, kanske måla den lila å pynta med paljetter :)

2010-01-20 @ 22:15:35
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: maria

förresten andie, jag ä rinte det miiiinsta avundsjuk på att du har varit i indien, inte alls

2010-01-20 @ 22:23:21
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: