Tjejsnack-2009 års glädje

2010-01-08 13:44:23

Tjejsnack#38

2009 års glädje

Berätta lite om 5 olika händelser som gav dig glädje år 2009.

Oj, nus ka jag bara komma på 5 olika saker oxå, men jag gör ett försök iaf

Glädje 1

Lilla brorsdotter Moa föddes, den 2 mars. Det blev en liten extra solstråle i mitt liv. Dessutom är det ju en glädje som kommer att vara länge, det är en glädje att umgås med henne och följa hennes utveckling.

Glädje 2

Den hör lite ihop med den förra men iom Moa så har jag fått så mycket bättre kontakt med Matilda, hon är en helt underbar tjej som jag verkligen trivs med. Hon är snäll, glad, lätt att prata med, en underbar lyssnare. Lovely girl helt enkelt och det är jag glad för

Glädje 3

Jag kom igång ordentligt på Nätkraft, jobbar väldigt bra ihop med min handledare och vi har gjort ett mycket viktigt och effektivt jobb så nu kommer leda till något bra, en viktig del i min utveckning.

Glädje 4

Egentligen två saker, men inom samma "tema". Jag har som tidigare nämnt återupptagit vänskapen med Andie. Inte så att vi varit ovänner, vi har bara inte haft kontakt alls de senaste åren. Känns jätteroligt att ha fått tillbaka en så bra vän. Sen har jag kommit Malin mycket närmare, vi pratar flera timmar om dagen och det är verkligen jätteskoj

 

För tillfället kommer jag inte på den sista men jag får återkomma med det


Kommentarer
Postat av: jonas

ha en bra helg M, Puss

2010-01-08 @ 19:22:38
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: Andie

Åh vännen vad glad jag blir! Och jag håller med dig om att det verkligen är roligt att vi återfått kontakten.

2010-01-08 @ 20:55:36
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: ayti

fin blogg :)

är det många som besöker bloggen när man är med på bloglovins spotlight? =)

2010-01-09 @ 00:00:31
URL: http://ayti.blogg.se/
Postat av: Juliaa

Hejhej, vilken söt blogg du har!

Hoppas du får en mkt trevlig helg!

Titta gärna in hos mig, puss ;*

2010-01-09 @ 01:04:33
URL: http://juliape.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: