gröna ufon och grönt gegg

2010-06-04 17:35:32
Hjärnan har typ spottat ur sej bloggideer idag men inte sjutton minns jag dem nu. Buh.
Typiskt att man ska få en massa snilleblixtar när man är på jobbet och inte ens råkar vara i närheten av penna och papper (yes, jag är lite lat ibland och tgror jag ska minnas).
Anyways, nästa vecka är det vuxengrejer på gång. Jag ska semesterplanera. Semester? Jag? Aldrig haft i hela mitt liv haha. Sommarlov och ledig sommar har jag haft men semester! Farliga grejer det där. XD

Häromdagen frågade Petra vad man skulle "göra när man såg de gröna gubbarna".
Jag föreslog nån form av psykosmedicin. Jag var inte det minsta rolig tyckte hon, haha.
Dock såg jag själv den "gröna gubben" idag, fast i kvinnligt format. Det är alltså en bunt knasbollar som klätt sej i knallgrön heltäckande spandexstrumpa typ och knallar runt på stan. Ideen är att man ska fota ett sånt ufo så kan man tydligen vinna en elcykel. Nåja, jag fick ju fint erkänna för Petra att hon var fullt frisk...typ.
Den gröna bruden gav oss bullar iaf. Med grönt gegg i, även kallat pistage om man ska vara tråkig. Jag vill inte vara tråkig så jag hävdar bestämt att det var grönt gegg. Gott gegg.

Här vill jag ju hemskt gärna lägga in en bild på ett grönt ufo men google ville inte bjuda på en sån. Use your imagination. Kanske lika bra att jag besparar er eländet ändå. Jag menar, vi snackar ju tight spandex nu. MYCKET tight.
ni får en bulle med gegg istället

Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Haha, var bullarna goda? ^^

2010-06-04 @ 18:12:32
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Andie

Härligt jäkla inlägg!!! Me missed you!

2010-06-04 @ 18:15:16
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

hehe I'm back :)

2010-06-04 @ 18:15:52
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: BoelBitar

Åååh, gud vad gulligt! Klart att det är okej! :)



Kram,

Boel

2010-06-04 @ 21:02:52
URL: http://boelbitar.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: