dagen som gud glömde

2010-05-28 14:58:09
Alltså, denna dag går inte till historian som toppen direkt.
Sov riktigt illa på natten och där på morgonkvisten när jag äntligen infunnit nån form av vila brakar minn vägghylla ner i huvudet på mej. Om ni nånsin har undrat så kan jag nu berätta att det inte är skönt.
När den eländiga natten då var slut var det dags för frukost. Glad i hågen häller jag upp cornflakes i en skål för att se inse att det finns ungefär en halv dl mjölk kvar att hälla på. En aning torr frukost :S Nåja, den gick ner.

Väl på jobbet gick det väl ganska smärtfritt, ändå tills vi fick nya skor och något grottmongo hade satt de vita klisterlapparna med materialförtecking på UTSIDAN av klacken. Satte mej ner och började peta bort dem när Elin föreslog att jag skulle använda inpregneringsprayen för att först lösa upp klistret.
Funkade skitbra mot klistret och ännu bättre på att få min hjärna att göra frivolter. Tänk typ 20 par skor= ca 40 lappar. Det blir mycket spray och den luktar inte precis lätt av citron.
Sitter här med lite lätt illamående nu. Men vaddå, jävla billig fredagsfylla :P

Behöver jag ens tillägga att jag dessutom höll på att missa bussen både till och från jobbet pga ouppmärksamhet?

Nu är klockan snart tre och jag väntar på nästa katastrof. Tror jag ska hålla mej stilla i soffan ett tag.
Bara för det brakar väl soffhelvetet ihop

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: