ganska pointless

2010-05-26 19:01:36
Uppdateringen är låg nu, men ddet beror inte på att jag inte har nåt att skriva om utan pga av...ok, jag ljög nu. Jag HAR inget att skriva om.
Jag jobbar, ser film, äter och sover.
Buh
Nåja, man har väl svept en och annan öl också men det är väl knappt så man minns att berätta om.
Och visst, jag skulle kunna skriva om filmerna jag har sett men de har ju inte varit bra so what's the point.
"hej kära läsare, nu ska jag tipsa om skitfilmer".
Njaee.
Inte heller jag kan visa upp nya skor för jag har inga. Det kanske suger mest.
Fast nä, POLLEN suger mest. Detta gula helvetespulver som gör mitt liv miserabelt.
Inte heller kan jag skriva om det vackra sommarvädret eftersom det tog sitt pick och pack och drog sin väg. Någon idiot måste ha klagat för mycket på värmen. Själv har man varit en duktig flicka och hållit sina allra elakaste tankar om värmen inombords. Juste.
Fast värt att nämna är ändå att bästa Andie skrev ett jättefint blogginlägg om mej här. Det värmde i mitt lilla hjärta. Tack söt. Sen att jag ska ninjakicka hennes söta rumpa för att hon sprider läskiga bilder på mej i baywatchtröja, det är en helt annan diskussion. :P

Det jag ville ha sagt är att jag inte har nåt att skriva om, så jag skrev om det.

Kommentarer
Postat av: Andie

Du tipsar ju inte om skitfilmer, du varnar för skitfilmer det är skillnad :-D



Och nu ska du inte gnälla över dina öh..mode val... till skolfoton... ;-) Hi hi hi...

2010-05-30 @ 00:26:18
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

andie:haha det är ju sant. kommer nog lite filmtips snart iaf, på bra filmer



hahahhaa modeval? tja vi kan väl kalla det så. herregud, vad tänkte jag med?

2010-05-30 @ 10:33:32
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: