Girltrash!

2010-05-03 15:00:54
Egentligen vet jag inte varför jag bloggar om detta, eftersom serien sög, totalt.

Nåja, läste iaf om denna serie, Girltrash! där både Mandy Musgrave och Gabrielle Christian (Spashley, remember)var med och tänkte att det kan ju inte vara annat än bra.
Det var nio avsnitt så jag drog hem dom, überpeppad.

Slår igång första avsnittet, här sitter man och dregglar av föväntan.
Ok, svartvitt och suddigt. Jaja, det kanske blir bättre.
Efter knappt två minuter stängdes VLC av. Huh? Vad hände?
Slår igång avsnittet igen och inser att det inte har blivit fel, det ÄR så kort. What?
Drar igång nästa avsnitt, ser att det är drygt 3 min.
"previously...."
Jaha.
Sen typ halva tiden eftertexter.

Nu vet jag varför jag bloggar om detta. För att ni INTE ska ödsla tid på det. Fast vaddå tid, det tar ju ingen tid. 20 min så har du sett hela serien.
Buh!

Såg sen att det finns en film, Girltrash!-All night long.
Jag hoppas mer på den. Mer av Spashley in den oxå.

Lägger in första avsnittet, kolla om ni känner er manade. Det tar ju inte så lång tid haha.



Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: