inte mycket

2010-05-11 21:03:49
Det är lite låg uppdatering nu men det är mest för att mitt liv bara handlar om jobb nu. Och då menar jag inte att jag jobbar hela tiden utan att jag jobbar och sen lägger mej i soffan och pillar mej i naveln. Säkert andra ställen oxå men det tror jag vi låter vara osagt.
Men ja, jobbet flyter på bra, är nästan uppe i halvtid nu. Saker börjar bli mer vardagliga, inte sådär whoohoooo!
I början kunde jag typ ramla in med glittrande ögon och typ be om skitjobb
"Snäääääälla Petra, kan jag få galga skor idag?"
Nu är det väl mer, "galga skor, jahopps, bara å gört då"
Igår och idag har jag tränat på kassan. Tokroligt är det och jag slipper stå där och se ut som en fisk när det kommer kunder och de andra är out of sight. Känns lite puckat att stå vid kassan men inte hjälpa kunderna utan bara glo på dom, haha.
"Eh, jobbar du här"
Jovars, men jag tänker inte hjälpa dej om du trodde det.

Well, well, var väl lite om läget nu.
Och jo, jag köper på tok för mycket skor.

Kommentarer
Postat av: Andie

Du är bara för härlig! Jag fnissade till där i slutet av din text. Det är fenomenalt att du kommit upp i halvtid relativt fort också. Tur att allt funkar.

2010-05-12 @ 16:27:07
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

Andie: Haha jag vet, jag är inte helt frisk :P

jo, de har gått fort å smärtfritt :)

2010-05-12 @ 16:51:31
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Blöbb

De där var inte ens de högsta jag har ska du veta :D jag tog mina 9 cm:are, för att de var någorlunda skonsamma mot grusvägen vi har här hemma... Övning ger färdighet vettu, började själv i sjunde klass någon gång så det är ju ett tag sedan

2010-05-16 @ 17:19:11
URL: http://cygnis.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: