Dag 3, framtidsvisioner

2010-11-21 18:04:27
Även denna är lite försenad men jag råkade ha ett liv i helgen så då blev det så :)

Framtidsvisioner, jisses vad svårt.
Jag har egentligen aldrig tänkt på det då jag inte trott att jag ens skulle leva till jag blev 30, men nu börjar jag ju faktiskt kunna skymta en framtid.
Först och främst hoppas jag väl på ett fast jobb, om så bara 50% om det är så att det är allt jag klarar nu. Vill kunna klara av ett jobb, en anställning. Givetvis helst på den plats jag redan är men någon annan butik skulle funka. Typ Din sko :P
Min enda önskan egentligen för framtiden är att fortsätta må bra, vara lycklig och ha en fungerade vardag.

Kommentarer
Postat av: Saari

Du begär så lite och det är så hemskt på ett sätt. Du förtjänar så mycket bättre, det ska vara självklart att få vara trygg och frisk. Men jag känner igen det där med att du trodde att du skulle vara död vid 30, för jag har känt så. Som att jag på ett eller annat sätt kommer förgöra mig själv. Men nu känns det faktiskt som att det kanske inte blir dödsorsaken, och jag vill leva i den här verkligheten. Men hur som helst, att få må bra och vara frisk borde egentligen vara en självklarhet men jag antar att både du och jag vet att det inte är så. På så sätt så tror jag också att du uppskattar de små och stora sakerna som andra tar för givet. Du vet att inget är för givet.

2010-11-21 @ 18:40:20
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

jo kände det när jag skrev det att det är ju sånt som andra tar för givet, men det har ju inte varit så för mej och är inte nu heller. sorligt but that's life

2010-11-21 @ 18:43:44
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag känner igen mig i det du har skrivit och det som Saari har skrivit. Det är de små sakerna som man helst vill ska fungera för då funkar de större sakerna på sätt och vis också.

2010-11-22 @ 23:26:52
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Thina

Jag känner igen det du skriver, har följt din blogg och din bilddagbok en stund men är kass på att skriva. Jag trode seriöst inte att jag skulle bli över 25 men nu är jag snart 40 så tack o lov ändrar sig saker i livet! Och tiden rusar på. Fast jag blev skit förvånad nör du skrev din ålder i något inlägg! Jag trodde du va max 25...men du ser yngre ut än vad du är :-)

ha en bra dag

Thina

2010-11-23 @ 12:53:52
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: mary

Thina:jo har sett till dej på bdb :)

jo den gör och tjoff så har man överlevt haha.

tack för de orden, de värmer här i min åldersnoja haha

2010-11-23 @ 12:55:42
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Thina

Tänkte att du hade sett mig snoka runt;-)



Det sjuka är att tiden bara rinner iväg och jag tror åldernojorna misnkar om man inte tänker på det! Jag skiter ju i att anpassa mig till hur man borde se ut och sånt...

Klär mig som jag vill och samlar på söta saker som hallo kitty! Min teori är att man ska blanda saker, alltså man är vuxen när det krävs, typ jobb å sånt man måste fixa sen kan man överväga allt det trista med söta saker och vara mindre mogen! Det där lät svammligt,,,,men jag tror du fattar poängen;-)

2010-11-24 @ 11:06:45

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: