Dag 5- Min familj

2010-11-21 18:10:01
Jahopps, en familj har jag ju och med alla extra mammor, extrapappor och ingifta syskon är den ju ganska stor.
Har en mamma med tillhörande man, en pappa med tillhörande fru. En helbror, en halvsyster (fast hon känns mest hel), två ingifta småbröder, som inte är så små längre.
Sen har jag en mormor, en morfar (som jag nog inte kommer prata med ever again om jag får bestämma) och en farmor.
Min bror har en underbar flickvän och en dotter, vilket jag alla dagar räknar till min familj.
Pappa och bror är mina största stöttepelare inom familjen, dock uppskattar jag alla familjemedlemmar.

Mina djur är givetvis min familj oxå, det är ju mina små barn.

Kommentarer
Postat av: Saari

Din familjesituation verkar rätt trasslig hörrudu. Skönt att du har några som du står nära :)

2010-11-21 @ 18:41:35
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

ja den är ju som den är, helt klart. men så finns det ju de där guldkornen :)

2010-11-21 @ 18:44:43
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: