Dagens

2010-11-22 15:07:37
”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.

Dagens outfit känns halvtråkigt att skriva om för jag orkar ändå inte fippla med att fota. Det är för dåligt ljus här inne nu för att fota utan blixt och med blixt i spegel blir sämst typ.

Men vi kan ta låt, plus och minus.

Dagens låt(ar) har varit Amanda Jenssens skiva Happyland. Dagens Amanda-favorit är nog Autopilot, men det kan ju variera till imorgon. Ständigt på topplistan är ju I choose you, av sina skäl.

Dagens Plus var att allt gick så bra och smidigt på jobbet, att mina småkattungar är sötast och att vackraste Saari tittade in på jobbet

Dagens minus är alltid denna fruktansvärda KYLA. Det var närmare -20 när jag åkte till jobbet och det är SÅ INTE okej!

Planer har jag inga så det kan vi oxå hoppa över.
(disken skriker att den inte hålled med)

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: