en författardröm blir sann

2010-11-14 15:58:33
Min vän Andie har sen barnsben drömt om att författa, att skriva och att få det publicerat.
Idag, efter nästan ett års arbetande har drömmen blivit sann.
Idag släpps hennes debutroman Blossom Falls-Från Första stund, genom Vulkan.
För info om boken och om författaren, kolla gärna här.

Jag är så otroligt glad för hennes skull då jag vet att det är något hon drömt om och att hon arbetat hårt för detta.

Jag kommer givetvis att köpa boken asap, detta vill jag inte missa att läsa.

Hejja Andie, I'm proud of you!

(bild lånad av Andie)

Kommentarer
Postat av: Andie

Åh jag blir helt rörd vännen. Så fint skrivet! Tack! Tack! Tack!

2010-11-14 @ 16:05:03
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Sv: Jaa vad döpte du din efter? Var det ett självklart namn? :)



(Btw, du är så snyyygg.)

2010-11-14 @ 19:03:21
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: