Psych

2010-11-06 10:33:43
Jag tror inte jag har skrivit om Psych innan, men eftersom jag återupptagit tittandet på det tänkte jag göra det nu.

Shawn Spencer(James Roday) har en sjukt bra förmåga att lägga märka till alla små detaljer och även minnas dem. Hans pappa som är polis ger honom uppgifter dagligen för att träna upp denna förmåga.

Detta hänger med i vuxen ålder då Shawn, efter att ha gett polisen ett tips som leder till att de fäller en brottsling, lyckas få polisen att tro att han är ett medium.
Tillsammans med sin polare Gus (Dulé Hill) startar han firman Psych och sammarbetar med polisen, som "head psychic, SBPD".

Egentligen är det väl ingen som egentligen köper att han är ett medium men eftersom han är så sjukt bra på det han gör så ifrågasätts det inte efter ett tag.

Galet rolig serie, minst ett par skratt varje avsnitt.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: