the happiness inside that you're feeling

2010-11-17 17:09:46
Lyckokänslorna sprider sej i kroppen. Leendet har etsat sej fast i ansiktet och magen är fulll av fjärilar.
Hon är min.
Vi har tagit oss igenom en skakig början med dejter inom psykets väggar, vi har genomgått turbulent mående hos oss båda, men ändå uttvecklat en kärlek som känns stark. Och trygg.
I hennes armar känner jag mej säker, inget ont kan nå mej där. Hennes andetag är som musik i mina öron.
Och detta inlägg är helt fantastiskt pluttenuttigt, men jag är lycklig.


Kommentarer
Postat av: Andie

Det glädjer mig att du har funnit en hjärtevän. Ni är otroligt söta ihop!

2010-11-18 @ 16:35:43
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: skuggspelsdocka

hej snyggbrudar! jag hoppades och kände på mig att det skulle bli ni då jag läste att ni börjat dejta. åååå jag är så himla glad för er skull! hälsa sarababe!

kram och massa happyness/ anna

Postat av: mary

tack tack både andie och anna.

annababe, vi får styra upp den dejt snart tycker jag

2010-11-24 @ 19:46:45
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: