you spoke your mind

2010-11-24 18:17:05
Kom ju lite önskemål och sådant så jag tänkte ta och svara lite på de kommentarer som kom.

Jag vill ha mer av allt, mer kärlek, mer gästbloggande djur, fler film och boktips fler musik tips, fler bilder, fler HBT inlägg. Och kanske en tävling?


Jadu, kärlek kommer det nog bli mycket av framöver haha. Ibland får jag nästan begränsa mej och inte skriva så mycket om just det, för jag skulle kunna skriva i oändlighet om saari :P
Kommer inom kort ett inlägg om en film och idag köpte jag en bok som jag redan nu känner att jag kommer vilja skriva om. Jag ska ta ett snack med djuren så de skriver nåt oxå. Stella har ju inte fått gästblogga ännu.
Tävling har jag faktiskt varit inne på ett par gånger men jag har inte vetat riktigt vad folk ska tävla om. "vinn en kram". Eeeh. Men det kanske kommer :)

Hade velat se mer inlägg om inredning, kanske lite fler videos, gärna många fler inlägg knutna till HBT-temat

Yes, jag ska snart försöka påta ihop en videoblogg om hur mitt hem ser ut och därmed också ta upp vad jag har för inredningsplaner. Är ganska insnöad på lantligt/shabby chick för tillfället men då ska man ju gärna ha lite cash. But hang in there.

Jag saknar Missy! :D och dina djur som gästbloggar, sedan gärna fler bilder på dig och videobloggar vill jag ha :)

hahah ja Missy, ja. Ska se vart hon kan ha gömt sej, skaka lite liv i henne, till lilla bimbon. Gästbloggande djur ska vi som sagt kunna ordna. Bilder på mej kan aldrig vara nyttigt men det kommer väl. Saari har ju som hobby att göra videos MED mej så videobloggar verkar det kunna bli gott om.

HBT, ja. Två requests om det. Det borde jag ju skriva mer om, får snoka reda på något intressant och bli bättre på att ta upp sånt.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: